Tutkitusti sujuvaa yhteistyötä

 In Ajankohtaista

Toteutimme marraskuun 2021 aikana asiakastyytyväisyystutkimuksen asiakasyhtiöidemme hallituksille. Ilolla saimme huomata, että pystymme edelleen vastaamaan asiakkaiden toiveisiin ja palvelumme koetaan hyväksi.

Tutkimukseen vastasi 29 % kyselyn saaneista. Kiitämme kaikkia vastauksen antaneita. Kyselystä toiseen korkeana pysyneen vastausprosentin turvin uskallamme luottaa tutkimustuloksiin.

Tutkimuksessa pyysimme arvioimaan yhteistyötä isännöintitoimiston kanssa asteikolla 0–5. Vastausten keskiarvo 4,2/5 kertoo vahvasta luottamuksesta tekemiseen. Kouluarvosanaksi (4–10) muutettuna tulos vastaisi arvosanaa 9,04. Kiinteistöliiton vuonna 2020 tekemän valtakunnallisen tutkimuksen mukaan isännöintiyritysten keskiarvo on 7,84. Kiitettävän arvosanan myötä jatkamme kohti entistä parempaa asiakaskokemusta.

Tavoitteenamme on tarjota Jyvässeudun paras isännöinnin asiakaskokemus. Palveluasenteemme saikin erinomaisen 4,3/5 keskiarvon. Lisäksi saimme tutkimuksen satona mielenkiintoisia kehitysideoita tuleville vuosille sekä runsaasti kiitosta siitä, kuinka sujuvaa yhteistyö kanssamme on.

Suositteluindeksimme alan huipputasoa
Kysyimme asiakkailtamme myös, kuinka halukkaita he olisivat suosittelemaan yritystämme ystävälleen. Jyvässeudun Kiinteistöpaletin saama suositteluindeksi (NPS-luku) oli 31, mikä tarkoittaa, että asiakkaamme ovat valmiita suosittelemaan meitä muita useammin. Kiinteistöliiton tutkimuksen mukaan alan yleinen suositteluindeksi on 17.

Arvonnan voittajat
Arvonnassa lahjakortit voittivat Riitta V., Tommi P., Anne-Maria M., Heikki J., Iina P. sekä Ville S.. Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnea kaikille voittajille.

Kaipaatko tutkitusti hyvää isännöintiä?
Pyydä tarjous tästä

Start typing and press Enter to search

Asiakaspalaute
Asiakaspalaute
Seuraava
Halutessasi voit jättää sähköpostisi mahdollista yhteydenottoa varten:
Takaisin
Lähetä
Kiitos palautteestasi!