Tutkitusti laadukasta isännöintiä
Toteutimme marraskuun 2024 aikana asiakastyytyväisyystutkimuksen asiakasyhtiöidemme hallituksille. Tutkimustulokset osoittivat jälleen, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä palveluihimme ja luottavat erityisesti taloushallinnolliseen osaamiseemme, kokevat kokouskäytännöt sujuviksi ja pitävät yhteistyötä kanssamme mutkattomana.
Asiakastyytyväisyystutkimukseen vastasi 32% kyselyn saaneista. Edellinen asiakastyytyväisyysmittaus tehtiin vuonna 2021, jolloin vastausprosentti oli 29%.
Mihin tulemme panostamaan lähitulevaisuudessa?
Pyrimme jatkossa kehittämään asiakasviestintää ja viestintäkanavia entistä paremmin asiakkaiden tarpeita palveleviksi sekä panostamaan asiakkaiden kokemukseen taloyhtiöille hankittavien palvelujen hinta-laatu -suhteesta. Tavoitteenamme on tarjota Jyvässeudun paras isännöinnin asiakaskokemus.
Suositteluindeksimme on edelleen alan huipputasoa
Kysyimme asiakkailtamme myös, suosittelisivatko he yrityksemme palveluita ystävälleen. Jyvässeudun Kiinteistöpaletin saama suositteluindeksi eli NPS-luku oli 26, mikä tarkoittaa, että asiakkaamme ovat valmiita suosittelemaan meitä muita useammin. Alan yleinen suositteluindeksi on 17. *
Kiitämme kaikkia tutkimukseen osallistuneita ja onnittelemme arvonnassa voittaneita! Arvonnassa voittaneille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.
* Lähde: Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton tekemä Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus