Isännöinnin asiakaskuuntelututkimus
KIINTEISTÖPALETIN ASIAKASTYYTYVÄISYYS ON ERINOMAISELLA TASOLLA
Kevään aikana toteutetulla valtakunnallisella Isännöinnin asiakaskuuntelututkimuksella selvitettiin taloyhtiöiden hallitusten jäsenten asiakaskokemuksia isännöintipalvelusta. Tutkimuksen koordinoijana toimi Isännöintiliitto ry ja toteutuksesta vastasi Good House Oy. Kiinteistöpaletin toimintaa ja asiakaskokemusta arvioi yhteensä 168 asiakasta, joista 65 % oli taloyhtiöiden hallitusten jäseniä ja 35 % hallitusten puheenjohtajia. Kiinteistöpaletin tulokset ovat kaikilta osin valtakunnallisesti sekä vertailuryhmäänsä (Itä- ja Keski-Suomen isännöintitoimistot) paremmat. Kokonaisarvio isännöintipalvelusta on erinomainen.